dinsdag 24 juli 2012

Review: Garnier BBcream (gemengde tot vette huid).

De gewone BBcream van Garnier probeerde ik een aantal maanden geleden uit. Deze was echt een no-go voor mij. Mijn vrij vette t-zone begon te glimmen als nooit tevoren! Ik was dus blij toen ik de vernieuwde versie voor gemengde & vette huid kon testen.


Het product
De BBcream belooft te egaliseren, te hydrateren, te beschermen tegen de zon (SPF 20) en zou een mooie gezonde glans achterlaten. Het product zit in een tube, props voor hygiƫne dus! De cream zelf is vrij lopend en licht, wat zorgt voor een aangenaam gevoel bij het aanbrengen op het gezicht. Uitsmeren doe ik gewoon met mijn vingers & dat lukt makkelijk.

Het resultaat
De cream blend mooi in de huid, al vind ik de kleur net iets te gelig voor mij (ik heb de medium-tint). Dit valt wel op te lossen door achteraf wat bronzer te gebruiken. Mijn t-zone is matter, maar blijft toch nog wat glimmen. Afpoederen is hier dus nog noodzakelijk. Op mijn wangen en jukbeenderen laat hij een mooie glow achter. De cream egaliseert mijn huid wel mooi en heeft een heel lichte dekking. Om echt te camoufleren is een foundation dus beter. Maar voor warme of 'casual' dagen is deze BBcream zeker een aanrader!

Hebben jullie al ervaring met BBcreams? 

S.
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten