vrijdag 3 augustus 2012

Neon nailpolish is a b*tch? Dé tip!



Een aantal weken geleden kocht ik fluogele nagellak van Sinful Colors. Vol enthousiasme begon ik er mijn teennagels mee te lakken...wat een ramp! De nagellak was heel waterig & daardoor absoluut niet dekkend. Wég neon-effect!

Maar gisteren kreeg ik de tip van mijn leven (nee, een beetje overdrijven is mij niet vreemd)... Voor je de neon-lak aanbrengt, breng je eerst een laagje witte nagellak aan. Als dit droog is, lak je de fluogele er gewoon over. En tadaaaa, welkom fluo superfelle neon-gele teennagels!

Ge-wel-dig, ik ben echt blij dat dat nagellakje toch geen totale miskoop is geworden. En dat fluogeel is echt dé perfecte teennagelkleur :-)

S.
xoxo

PS: Met het fluoroze had ik dat probleem niet, daar had ik dus geen witte basislaag voor nodig.

1 opmerking: