woensdag 1 augustus 2012

NOTD: (Oh My) Gosh - 024 Baby Blue

Ik was al een tijdje op zoek naar de perfecte pastelblauwe nagellak. Onlangs vond ik in de Kruidvat een schattige collectie nagellakjes van Gosh. Gosh kende ik al langer, maar deze collectie Oh My Gosh had ik voorheen nog niet gezien. Hadden jullie er al van gehoord? De flesjes zijn nog steeds rond, maar kleiner. Het lijken wel miniatuurtjes van de 'normale' Gosh-flesjes :-) Tussen deze lakjes zat een pastelblauw kleurtje, de naam klonk als muziek in mijn oren...baby blue, net wat ik zocht!



Ik vind de kleur mooi, maar in het echt is hij nog wat feller dan op de foto's (over de foto's gesproken: what's with die creepy verkleuring van mijn hand?). Graag had ik het toch wat zachter gehad. De lak zelf blijft nu al 2 dagen zitten zonder tipwear of chippen. Het aanbrengen was niet heel makkelijk, het borsteltje is iets te dun. Maar na 2 laagjes dekt hij perfect.

Van deze collectie kocht ik ook nog 026 Romantic Rose, 031 Lime'n Lemon & 022 Nude Champagne.
Als jullie van 1 van deze een swatch willen, laat zeker iets weten!

Hebben jullie dat perfecte pastelblauwe lakje al gevonden? Let me know!

S.
xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten